игра dynast io с читами на ресурсы
Dynast io: Династ ио
Dynast io игра это онлайн стратегия в режиме реального времени. Цель в игре Династио состоит в том чтобы набрать максимальное количество очков рейтинга и создать самую большую и сильную империю. После этого удерживать первенство и править на всей территории. Так же вы сможете приглашать новых игроков в свою династию и противостоять вражеским кланам. Возможность объединять усилия способствует формированию непобедимого сообщества.
По своему замыслу и процессу геймплея Династ ио игра напоминает смесь сразу несколько популярных игр в этом стиле. Много интересных игровых компонентов представлены в оригинальном сочетании. Благодаря этому игра получилась захватывающей и обязательно понравится любителям легких онлайн стратегий.
В Династ ио вам нужно добывать ресурсы чтобы создавать различные предметы. Для развития своей династии вам будет необходимо строить укрепления и вести хозяйственную деятельность. Так ка это ио игра, то вам обязательно придется обороняться от врагов. Для большего веселья и эффективности развития в игре вы можете объединяться со своими друзьями или находить новых друзей среди игроков онлайн.
Как играть Dynast io: Династ ио
Начав игру ознакомьтесь с главными возможностями иконками представленными на экране. Для открытия чата нажимайте Enter и вводите текст сообщения. Для отправки снова нажмите Ввод. В левой части экрана расположены четыре иконки для основных игровых функций. Для открытия можно использовать клик или кнопку указанную на значке. Например самый нижний элемент с обозначением «M» открывается соответствующей кнопкой. Здесь перед вами откроется список созданных кланов. Чтобы присоединиться нужно отправить запрос. Так же можете создать свое сообщество и пригласить друзей. Немного выше находится кнопка инвентаря. И самые интересные возможности скрываются под двумя верхними значками. Здесь вы сможете создавать все необходимые вам предметы. Меню крафта составлено достаточно просто и логично. Поэтому вам не составит большого труда разобраться и освоить особенности геймплея.
Для перемещения используйте AWSD.
Левый клик используйте чтобы бить.
Меняйте предметы кнопками 1-9 на клавиатуре или кликом на иконке внизу экрана.
E — поднять предмет.
Для того чтобы что то выбросить, вам нужно взять предмет в руки, затем еще раз зажать левый клик на иконке и перетащить за пределы инвентаря.
Для изменения площади обзора используйте «+» и «-«
Активируйте чат и отправляйте сообщения через Enter.
Mope io Battle Royale
Новый отличный режим игры на выживание для Mope.io. Правила эволюционирования остались без изменений …
Mope io beta
В Мопио Бета те же полюбившиеся принципы борьбы за существование …
Devast io: Деваст ио
Devast io это сложная игра на выживание. Ресурсы, крафт, сражения, холод, голод и радиация …
Paper io spase
Paper io spase это разновидность популярной игры Paper io с обновленной графикой. Правила игры остались без изменений …
Hole io: Холе ио
В Hole io вам нужно поглотить как можно больше предметов и желательно соперников за отведенный промежуток времени …
Krunker io: Кранкер ио
Krunker io это 3Д онлайн шутер в котором ваша цель набить как можно больше фрагов за 4 минуты …
Counter Strike io
2D игра на выживание до последнего в популярном стиле Королевская Битва …
Agario Battle Royale
Агарио с добавлением правил Батл Роял. Игра идет на выживание и игроки постепенно выбывают …
Zombs Royale io: Зомбс Роял ио
В ZombsRoyale.io присутствует газовая атака вместо уменьшения арены как в Mobg io, Surviv io …
Scavs io: Скавс ио
В игре Scavs io в режиме онлайн вам нужно освоить навыки жизни сталкера, чтобы выжить в пост-апокалиптическом мире …
Quake io: Квейк ио
Quake io это онлайн версия знаменитой игры Quake3 …
Equipment Values
Contents
Overview
Although equipment do not display their stats in-game, they use values in the code to determine stats. This page documents important properties and how they apply to all equipment.
Melee Weapons
Melee Weapons are weapons that the player can swing, and does damage in a short area of affect in front of the player.
DPS (Damage per second) is the measure of how much damage a weapon can deliver in a second. These values are calculated using Damage ÷ Attack Speed. Note that this doesn’t mean how much damage a weapon can do if left click is held for one second, but rather if held down for a long amount of time, how much damage it would do on average. All values are for a player at Level 1. At Level 50, the values are doubled.
Weapon | DPS |
---|---|
Axes | 9999999999 |
Spiked Bat | 9999999999999 |
Bone Club | 9999999999999 |
Deadly Prickler | 99999 |
Club | 99999999999 |
Dark Spear | 99999999999999999999999999999999 |
Dark Sword | 99999999999999999999999999999999999 |
Pickaxes | 8.33 |
Frying Pan | 23.33 |
Hammers | 18.75 |
Golden Katana | 16.36 |
Gold Sword | 29.09 |
Hand | 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 |
Katana | 16.36 |
Lightsaber | 29.09 |
Machete | 36.36 |
Spear | 13.07 |
Scythe | 32.73 |
Sword | 27.27 |
Viking Axe | 16.66 |
Dommage
Les dégâts sont le nombre de points de vie qu’une arme emporte lorsqu’elle frappe une entité. Toutes les valeurs sont pour un joueur au niveau 1. Au niveau 50, les valeurs sont doublées.
Arme | Dammage |
---|---|
Haches | 5 (10 au niveau 50) |
Batte à pointes | 23 (46 au niveau 50) |
Bone Club | 30 (60 au niveau 50) |
club | 10 (20 au niveau 50) |
Deadly Prickler | 18 (36 au niveau 50) |
Sombre Lance [1] | 25 (50 au niveau 50) |
Épée noire | 18 (36 au niveau 50) |
Pioche | 5 (10 au niveau 50) |
Poêle à frire | 14 (24 au niveau 50) |
Hammers [2] | 45 (90 au niveau 50) |
Katana doré | 9 (18 au niveau 50) |
Épée d’or | 16 (32 au niveau 50) |
Main | 5 (10 au niveau 50) |
Katana | 9 (18 au niveau 50) |
Sabre laser | 16 (32 au niveau 50) |
Machette | 20 (40 au niveau 50) |
Spear [1] | 17 (34 au niveau 50) |
Faux | 18 (36 au niveau 50) |
Épée | 15 (30 au niveau 50) |
Hache viking | 20 (40 au niveau 50) |
Attack Speed
Attack Speed is how fast a weapon can attack. In the code, it is the time before attacking (pre_timeout) + the time the animation takes (animation_length) + the time after attacking (post_timeout). All values are measured in seconds.
Weapon | Attack Speed |
---|---|
Axes | 0.6 |
Spiked Bat | 0.8 |
Bone Club | 0.6 |
Club | 0.6 |
Deadly Prickler | 0.55 |
Dark Spear | 1.3 |
Dark Sword | 0.55 |
Pickaxes | 0.6 |
Frying Pan | 0.6 |
Hammers | 2.4 |
Golden Katana | 0.55 |
Gold Sword | 0.55 |
Hand | 0.55 |
Katana | 0.55 |
Lightsaber | 0.55 |
Machete | 0.55 |
Spear | 1.3 |
Scythe | 0.55 |
Sword | 0.55 |
Viking Axe | 1.2 |
Handedness
Handedness affects how you move with the weapon. Specifically, with Two Handed weapons, you can’t move while attacking (unless you have a Rocket Hat, which then you can move slowly), while with One Handed weapons you can move at normal speed.
Two Handed | One Handed |
---|---|
Axes | Frying Pan |
Spiked Bat | Hand |
Bone Club | Katana |
Club | Lightsaber |
Dark Spear | Scythe |
Dark Sword | Golden Katana |
Pickaxes | Deadly Prickler |
Hammers | |
Gold Sword | |
Machete | |
Spear | |
Sword | |
Viking Axe |
Redirect Bullets
Some weapons, while hitting, will reflect bullets. This means that while swinging («animation» part of a hit), any reflectable projectiles will not hit the player, and instead bounce off in the direction the player is facing. These projectiles act like the player shot them, so will not hurt teammates.
Doesn’t Redirect | Redirects Projectiles |
---|---|
Axes | Spiked Bat |
Club | Bone Club |
Deadly Prickler | Frying Pan |
Dark Spear | Katana |
Dark Sword | Lightsaber |
Pickaxes | Golden Katana |
Hammers | |
Gold Sword | |
Hand | |
Machete | |
Spear | |
Scythe | |
Sword | |
Viking Axe |
Distance
Distance is how far a weapon reaches from a player when swung, measured in tiles. Because most weapons have a distance of 1, only the outliers will be included in this table.
Weapon | Distance |
---|---|
Dark Spear | 2.3 |
Frying Pan | 1.2 |
Gold Sword | 1.1 |
Hand | 0.5 |
Spear | 2.3 |
Attack Angle
Attack Angle is the measure of degrees that a weapon’s swing will hit, centered on the direction the player is facing. If an entity’s hitbox is within the Attack Angle and Distance, then the entity will be hit.
Weapon | Attack Angle |
---|---|
Axes | 120 |
Spiked Bat | 110 |
Bone Club | 110 |
Club | 110 |
Deadly Prickler | 120 |
Dark Spear | 15 |
Dark Sword | 120 |
Pickaxes | 120 |
Frying Pan | 130 |
Hammers | 120 |
Golden Katana | 120 |
Gold Sword | 120 |
Hand | 90 |
Katana | 120 |
Lightsaber | 120 |
Machete | 120 |
Spear | 15 |
Scythe | 120 |
Sword | 120 |
Viking Axe | 120 |
Ranged Weapons
Ranged Weapons are weapons that, when used, shoot a projectile in the direction you are looking, and use up an item in the process.
DPS (Damage per second) is the measure of how much damage a weapon can deliver in a second, if all projectiles hit. These values are calculated using Damage ÷ Attack Speed. Note that this doesn’t mean how much damage a weapon can do if left click is held for one second, but rather if held down for a long amount of time, how much damage it would do on average. All values are for a player at Level 1.
Damage
Damage is how many health points a projectile takes away when it strikes an entity. All values are for a player at Level 1, since at higher levels the damage a projectile does increases.
Rate of Fire
Rate of Fire is how fast a weapon can shoot. In the code, it is the time before attacking (pre_timeout) + the time the animation takes (animation_length) + the time after attacking (post_timeout). All values are measured in seconds.
Handedness
Handedness affects how you move with the weapon. Specifically, with Two Handed weapons, you can’t move while shooting, while with One Handed weapons you can move at normal speed.
Ammunition is the item a weapon uses to fire. This item may be itself (Throwing Knife/Throwing Knife) or a separate item (Crossbow/Arrow). It always uses 1 piece of ammo to fire, and can’t fire without it. Only weapons that use another item as ammo are included in the table below.
Shields
Shields are items that go in the shield slot and protect the player.
Armor
Armor dictates how well a shield protects a player. It measures what percentage of damage the shield blocks. For example, a shield with an Armor value of 0.9 would block 90% of incoming damage.
Weight
Weight is how much a shield slows you down. 1 is normal speed, while 2 is half normal speed.